Opstart af virksomhed

Komplet iværksætter guide med tjekliste – får disse med vores virk-opstart pakke. Med pakken får du alle fakta på bordet og dermed et bedre beslutningsgrundlag inden du tager den endelige beslutning. Du vælger den rigtige virksomhedstype, tilmeldinger osv.

Vi tilbyder bl.a.:

 - Hjælp til udarbejdelse af forretningsplan

 - Udarbejdelse af etableringsbudget

 - Rådgivning ved opstart – hvorhenne, hvornår, hvorfor

 - Planlægning, forberedelse til og deltagelse i møder med bank, advokat og andre aktører

Og vi hjælper med:

 - oprettelse af CVR-nummer

 - ændringer i forskudsopgørelse

 - udarbejdelse af kontrakter, vedtægter osv.

 - opstart af bogholderi, oprettelse af kontoplan osv.

 

Konsulentassistance

Vores konsulenter specialiserer sig i en lang række emner, bl.a. i:

 - Optimering af arbejdsgange

 - Automatisering af processer i regnskabsafdeling samt implementering af de nye fremtidssikrede løsninger

 - Papir væk – den elektroniske arkivering

 - Unik Bolig – nye moduler, optimering af daglige processer, Tips og Tricks

 

Vikar

Er en af dine medarbejder gået på barsel, er sygemeldt i en lang periode, eller har du travlt, men kun i en kort periode om året, så har vi en løsning for dig. I stedet for at ansætte en ny medarbejder, lej en fra os.

Undgå rekrutteringsforløb, behandling, lønadministration, ekstra omkostninger, forventninger om fastansættelse og meget mere. Med vores vikar-løsning får du en erfaren og engageret medarbejder, som er klar til at overtage og løse opgaverne fra dag 1.

Du kan finde vikaren til nedenstående stillinger/opgaver:

 - Controller

 - Regnskabsassistance

 - Bogføringsassistance

Vores finansfolk er superbrugere i e-conomic, Dinero, Unik Bolig og Unik Advosys.

 

Vi giver også en hjælpehånd inden serviceområde:

- Kantineassistent

- Rengøringsassistent

- Trappevasker

 

Tolkning og oversættelser

Vi tolker og oversætter kun til og fra polsk sprog.

Eksempler på, hvornår det er rart at have en tolk ved siden af:

 - forhandlinger med de polske virksomheder

 - momsrefusion (få moms betalt i Polen tilbage)

 - kontakt med dine polske medarbejdere

 - aftaler og kontrakter

Du kan vælge blandt:

 - Fremmødetolkning

 - Video- og telefontolkning

 - Skriftlig oversættelse

 

Diverse

Har du ikke tid til at arrangere sommerfest eller købe adventsgave til dine medarbejdere? Vi kan sagtens sørge for det. Kontakt os for at høre mere, hvad vi kan gøre for dig.

 

 

Martidita • CVR-nr. 37 38 47 47

Baunehøj 33, Osted, 4320 Lejre • +45 22 47 77 09 • martidita@hotmail.com •